Powered By Blogger

Monday, July 26, 2010

Lama dah tak update...

Salam semua!!
Memang internet ada masalah dalam 2 - 3 minggu ni.. Jadi susah sikit nak update blog ni..Selepas saya ada masa sikit ni, saya akan cuba untuk hantar post ke dalam blog ni..

Pasal internet di rumah...
Pihak TM memang dah amik keputusan untuk tidak memasang lagi kabel di kawasan Wakaf Bata. Setelah mesyuarat diadakan, pihak TM telah melabelkan kawasan tersebut sebagai kawasan kecurian tegar.. Kalau saya nak gunakan internet, terpaksalah ke bandar atau ke rumah kawan di kampung..


View Larger Map

Kawasan Kecurian



Lawatan Pengawas SMTPM
Terima kasih kepada pihak pentadbiran sekolah kerana mengadakan lawatan ini. Maaf kerana gambar saya tak sempat nak upload untuk tatapan semua.. Maklumlah, banyak sangat gambar yang diambil. Insya-Allah, saya akan usahakan gambar tersebut untuk tatapan anda semua.

No comments:

Post a Comment